streda 21. júna 2017

Saxofonservis.sk sa stará aj o hudobné nástroje čestnej stráže prezidenta republiky



Každá práca, ktorá má byť urobená, stojí za to, aby bola urobená čo najlepšie.

        Firma saxofonservis.sk je okrem iného aj držiteľom certifikátu Dôveryhodnáfirma. Každý jeden saxofón je pre mňa jedinečný kus a každému saxofónu, ktorý prejde mojim servisom venujem náležitú pozornosť. Saxofón je komplikovaný stroj a keďže v strojárstve sa presnosť meria na stotiny milimetra, aj drobná nepresnosť ohrozuje tesnosť, ladenie, alebo znižuje funkčnosť saxofónu.  Podobne je tomu ale aj u iných hudobných nástrojov. Čo sa nosí, drať sa musí a preto z času na čas každý nástroj potrebuje nejakú tú údržbu a servis.



Na základe odporúčaní a referencií sa na mňa obrátila aj štátna inštitúcia so žiadosťou o vypracovanie cenovej ponuky na servis dychových hudobných nástrojov pre čestnú stráž prezidenta republiky. Veľmi si vážim aj takto prejavenú dôveru! Nakoľko sa jednalo o štátnu zákazku, z verejného obstarávania neboli vylúčené ani zahraničné firmy a servisy.  Obstál som nie len vo výberovom konaní, ale aj v práci, ktorú som odviedol.

Zákazka pre čestnú stráž prezidenta republiky

Peter Beniačik
www.saxofonservis.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára